Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

altiett

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 nov 09
Innlegg: 1

Lagt til: 07 nov 09, 15:25

Er Kamma-supporter og har vært det i mange år. Synes det er sørgelig at FFK har rykket ned. Dere fortjener virkelig en plass i tippeligaen. Raijo går ut med interne problemer i en vanskelig tid. Det er noe man kjenner igjen herifra. Men det er påfallende at Kamma og FFK har hatt samme "sportslige leder" i krisetider. Lars Tjernås var totalt ubrukelig som leder i Kamma, og jeg var svært overrasket over at han fikk jobb hos dere etter å ha drevet klubben i mitt hjerte i senk. Han sto f.eks. bak en ekstremt dårlig innkjøpsprofil, hvor stjerner som Srdjan Urosevic ble kjøpt inn UTEN PRØVESPILL.. I tillegg sto han bak en utydelig og feig lederstil hvor problemer i spillegruppen ikke ble addressert og ordnet opp i.

Man kan si mye om Raijo, men han er et funn som fotballspiller, og er en "vinnerskalle" som har holdt FFK inne i kampen mange ganger. Når slike spillere blir møtt med utydelighet og neddyssing er det ikke underlig at de ikke klarer å mobilisere det siste ekstra. Det samme gjelder Kasey Wehrmann som bare forsvinner etter interne stridigheter etter å ha vært en nøkkelspiller.

Problemet til FFK sitter i ledelsen, og han heter Lars Tjernås.

Hilsen fra Hamar.

---------------------------

Det kan alltid gå verre..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340