Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 07 nov 09, 11:28

Opprinnelig postet av Lemmy

Vi må få inn flere spillere som er stolt av å ta på seg den rød-hvite drakta, som vil kjempe gjennom 90 minutter og bidra til at FFK rykker opp.

Noen som tør tippe lønnsforskjellen på Abgar Barsom og Bjørnar Johannessen? Tror den er stor. Hvem løp mest i går og kriget for laget? Johannessen.

Se på Gardar Jóhannsson. Han har blitt behandlet elendig av klubben i år; fått lite spilletid, ikke ny kontrakt etter en glimrende fjorårssesong og fikk heller ikke lov å gå til England i sommer.

Allikevel kommer han inn på banen og er engasjert. Han hadde en fin heading på målet, hvor prestasjonen hans var glimrende. Etter å ha lagt ballen til Borges, spurtet han inn i feltet og holdt på å score. Han ble også rasende en gang han ikke fikk hjørnespark, noe som viser at han ikke var likegyldig.

Det er sånne spillere vi må ha. Jeg hadde skjønt ham om han ga faen i hele drittklubben i går, men det gjorde han ikke. Om ikke denne spilleren signes for neste år, vil det være en skandale.

At ikke Joachim Thomassen spilte i går, er også en skandale. Han var en av våre aller beste spillere i vår, spilte bra i fjor, er på landslaget og er en spiller som løper enormt mye. Det er utilgivelig og skandaløst av Nordlie å ikke la ham slippe innpå.

"Taktiker" som han er, burde han skjønt at vi må ha løpssterke spillere på banen i en kvalifiseringskamp mot et hardtarbeidende Sarpsborg-lag.

Enig med det meste, men er ikke litt av problemet med Gardar at han krever 2 mill i lønn, det sier iallefall ryktene.

Jeg har aldri likt Tom Nordli og gremmet meg da han ble hentet inn. Men det var mest på grunn av hans opptreden og tildels altfor harde treningsopplegg som knekket mange i Start og Lillestrøm. Trodde det positive var hans kunnskaper og taktiske evner. Det avkreftet han grundig i går da Joachim Thomassen ikke fikk spille.

---------------------------

Ser fram til Leeds - Liverpool, da blir det tur!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340