Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Truger

Juniorspiller

Ble medlem: 14 feb 05
Innlegg: 92

Lagt til: 07 nov 09, 01:52

Tom Nordlie kan absolutt ikke få skylda for nedrykket. Til det har han vært her altfor liten tid, og roten til alle probleme stikker myyye dypere enn hva en trener, i det hele tatt en enkelt person, kan rydde opp i på et par måneder. Folk her som mener Nordlie har noe av skylda for nedrykket, er relativt naive...

 

Men måten Tom Nordlie trener lag på er et stort problem. Flere av spillerne har uttalt (ikke til media, enda) at å spille fotball ikke er moro lenger. Riktig. Ikke moro lenger! Selvfølgelig skal spillerne være profesjonelle og gjøre jobben sin, men samtidig er det å være en fotballspiller noe helt annet enn å være regnskapsfører. Selvtillit og trygghet betyr ekstremt mye, og når man ikke trives med å spille fotball lenger, fungerer det svært sjeldent.

 

FFK trenger en trener som vet hvor grensen går, og en trener som gjør noe annet enn å kun gi spillerne skyllebøtter uansett hva de gjør. Den personen er ikke Tom Nordlie.

 

Flere her begynner å savne tiden med Eggen, og det sier mye om tilstandene rundt FFK for tiden. Heller ikke jeg hadde protestert om Eggen junior trampet inn i lokalene som hovedtrener igjen, selv om jeg tviler på at dette er mannen som kan bringe FFK tilbake i toppen av norsk fotball - og da mener jeg ikke bare Tippeligaspill...

---------------------------

FFK, Stjernen og Wolves ;)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340