Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 06 nov 09, 20:41
Endret: 06 nov 09, 20:46
Endret av: Magnum

Ja ja.

"Pessimist", ble jeg kalt (en pessimist er en optimist med erfaring, sier nå jeg). "Dette vinner vi lett", ble det sagt. "Har aldri vært mindre nervøs", ble det sagt.

Er det nå noen som angrer på at de ikke gjorde som meg og slo av telefoner, TV, PCer, radio og all kontakt med omverdenen mens faenskapet sto på? Jeg var spent på om verden fortsatt sto da jeg skrudde på Dagsnytt klokka åtte. Det gjorde den ikke.

Dette er jo ikke annet enn en helt naturlig avslutning på et helvete av en sesong! Jeg tar en lang vinterferie fra nå av, men jeg er tilbake i reserveligaen neste år, jeg - I HVERT FALL hvis noen nå tar til fornuft og kvitter seg (oss) med en lang rekke med duster. Det er nødt til å begynne på toppen: styreledere, direktør, helt sikkert diverse folk i administrasjonen (uten at jeg har greie nok på den til å navngi noen), hovedtrener og en hel haug primadonnaspillere som ikke gidder å blø for drakta de spiller i. Og PH-junaten, for all del!

Å bli kvitt primadonnaspillerne blir neppe noe problem - de gidder vel ikke å bli med ned uansett. Og så forsvinner det helt sikkert en del spillere jeg gjerne helst VILLE fortsatt med, men det er sånt som skjer når en på død og liv skal rykke ned, det!

Vi får se på det positive. Dette er en stor mulighet til å skjære bort en mase daukjøtt og begynne på nytt. Det spørs bare om de har lært nok i år. Jeg tviler.

Takk for to opprykk på to år, takk for overlevelse etter hard neglebiting tre år på rad, takk for den fantastiske cuptriumfen i 2006, takk for ny optimisme fra og med 2007, takk for skinnende sølvmedaljer for ca. ett år og ei uke sida. Tusen takk for store opplevelser!

Og takk skal du FANEMEG ha til jævlene som står bak 2009!!!

Som sagt: Jeg tar ferie. Vi ses forhåpentligvis til neste år.

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f