Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 nov 09, 12:03

Opprinnelig postet av kjellemann
Hvis du først skulle ha gått til en stor klubb så ville du ha krevd mer en 2mill i årset du oxo.jeg kan egentlig forstå dominic.

Har skrevet med dominic på facebook og det ligger mer bak dette en media skriver.

Nå presser ffk på for at han skal signere for at de må ha de 11milionene.

Dominic vil faktisk vise seg i fredrikstad at han er en god spiller.

Selvsagt ville man kreve, og sannsynligvis få, mer enn 2 millioner kroner i lønn. Basert på det som har kommet frem til nå kan jeg virkelig ikke fatte hvordan han kan kreve så mye, - enten er han i tung VM-rus enda, eller så er mannen steike gal. Dette var en glimrende mulighet for han til å komme seg ut av norsk fotball og videre ut i Europa. For meg blir dette bare nok et eksempel på hvordan griske (afrikanske?) fotballspillere med noen luringer av noen agenter i bakgrunnen skal smi jernet uforholdsmessig mye mens det enda ligger i ovnen. Foruten VM-prestasjonen har han ikke prestert så ufattelig mye (riktignok ikke fått muligheten heller), men uansett er det langt ifra det som bør kunne forventes av en spiller med 12 millioner i lønn. 

---------------------------

Nord


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f