Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 03 nov 09, 12:14

Hei alle! Lenge siden jeg har skrevet et innlegg her ffksupporter.net, følte med denne saken at sprekken kom. Er egentlig dritt lei PH. Denne sesongen har jeg ikke vært medlem og det har faktisk fungert bra. Jeg har sluppet å forsvare en del ting som man er programforpliktet å forsvare som medlem. Hest og pub er prakteksempler. Nå er ikke jeg medlem lengre, så jeg kan ikke kreve noens avgang, men Jaran og resten av den indre krets i PH har mislykket i sitt viktigste oppdrag denne sesongen. De skal støtte laget, primært under kamper. Byen og stadion skal farges i rødt og hvit. Jeg må ærlig innrømme at begge steder har fått mindre og mindre farge. Hvor er konfettien, røde og hvite dassruller? Eneste inovative som har skjedd på stadion i år er den latterlige maskotten og et par nye smårollinger med balkongflagg under innmarsjen. Skulle vært moro å hørt hvordan de evaluerer sin egen sesong. Mulig at jeg tar feil, men tror PH kommer til å havne langt under 1000 medlemmer igjen, de som blir igjen er der primært fordi de får billigere borteturer.  Den EGENTLIGE plankehaugen teller nok ikke flere enn en håndfull mennesker. Dessværre er det vel akkurat disse som burde tatt sin hatt å gått.

NEI! til Henriksen, NEI! til Tantehaugen, JA!!!!! til FFK..........NEI! til Pæddekummen08

AMEN!

 

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340