Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 02 nov 09, 20:17

Mistillit til Henriksen skaper jo debat, noe som er bra. Dette igjen viser engasjemnt, som er bra.

Mistiliten til Henriksen fører igjen til at FFK må se på seg selv og evaluere om det de driver med er rett måte å drive på, noe som igjen er bra. Alle er nok enige i at noe er galt, noen mener Henriksen, noen mener styret og noen mener begge deler. Jeg velger å se positivt på det for symptomene som har kommet frem den siste tiden har besvist at det er problemer flere steder og at FFK som organisasjon er syk, det samme kan kanskje sies om plankehaugen, men PH er ingen organisasjon på lik linje som det FFK er, den betyr ikke så mye som FFK gjør fo fredrikstadfolket. Debaten åpner for mer åpenhet og symptomen vil bli mer synlig. Derfor er dette positivt. Handler fint lite om hvordan du stiller deg til saken, eller jeg. Men lederne i PH er nå engang valgt til å være ledere, samt at styre nå engang er det samme, noe som igjen gir de retten til å gjøre dette. Virkemiddelet kan nok diskuteres. Men resultat blir at enten så blir det enda kjøligere mellom klubb og supporterklubb, eller så vil klubben åpne seg mer en hva som er realiteten idag.

 

Men det å påstå at klubben ikke har problemer utover det økonomiske og sportselige er det ikke noen grunn til å tvile på.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f