Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 31 okt 09, 18:07

Opprinnelig postet av Shadar

Vil kvitte seg med Alanzinho.

Her bør FFK absolutt kjenne sin besøkelsestid og slå til. Klubben har ikke råd til å la være å hente en så god spiller Yell

For de som lurte: Selvfølgelig mente jeg ikke dette seriøst.....

En interessant nyhet om ikke annet.

He he. Skulle Alan være interessant for FFK, eller TL overhodet, så må han nok akseptere betydelige lønnskutt. Og det gjør han nok ikke. Men han har vel heller aldri vært typen til å passe inn i FFK, driblefanten.

Ellers synes jeg det er vanskelig å foreslå hva FFK bør gjøre på spillerfronten. Det er i alle fall ingen fremtid å fortsette å selge spillere for ti og tyve millioner hvis det bare går til å dekke bunnløs gjeld. Noen antyder muligheten for å selge Wallace, Borges og Dominic for 60 mill eller mer. Jo, hvis det kunne dekke inn gjelden og gi FFK et grunnlag for en ny økonomisk start, så ja, Men hvis selv 60 mill bare ville forsvinne i et bunnløst sort hull, så nei. Det er bedre å ha gode spillere og masse gjeld enn å ha kun middelmådige spillere og litt mindre gjeld.  

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f