Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 31 okt 09, 00:18

Problemet nå for tiden er vel at det finnes veldig få positive ting å kommentere angående FFK. Etter en lang opptur som begynte med Eggen jr i 2002 så er det som om noe har tippet over toppen etter seriesølvet i fjor. I øyeblikket er det mye som ser mørkt ut. Vi risikerer til og med å miste plassen i TL til Sarpsborg, av alle. Hvem skulle trodd det i fjor?

Jeg liker ellers å prøve å følge den filosofien at hvis man vil ha mer lys, så får man tenne et selv. Altså, vil man ha et mer positivt forum så får man selv bidra med flere positive innlegg. Men i disse dager kan jeg godt forstå at det ikke er så enkelt. Det mest positive som har skjedd på lenge er at FFK får solgt en av sine mest lovende spillere for fremtiden for langt mer en noen trodde han var verdt. Og så kan vi fremdeles glede oss over at vi ikke har rykket ned ennå. Det er fortsatt mulig å være optimist, hvis man nå vil det.

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340