Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 27 okt 09, 19:54

Opprinnelig postet av Plankekæll

Publikum begynte å pipe for alvor når Thioune skjøt ballen ut til innkast to ganger etter hverandre når Fredrikstad skulle få tilbake ballen fra Molde. Thioune presser deretter FFK tilbake på banen når de skulle fått lov til å begynne på nytt. Dette er ikke fair play.

Men du synes jo heller ikke at Évertons anti-fair play oppførsel mot LSK var så ille, så jeg er ikke så veldig overrasket Lemmy. Dine fair play-holdninger er overraskende på meg, da du ellers er en knakandes oppegående type.

Feiringen foran PH var totalt unødvendig og usportslig, og han fikk et korrekt gult kort. At han i tillegg demonstrerer med å ikke gidde å høre på dommeren er også usportslig, og når han i tillegg til dette fortsetter tullet på vei ut av stadion er det i mine øyne nok til å få en annen høstfarge på kortet.

Men, det var ikke derfor vi tapte kampen. Og ja, Thioune var god. Men slik oppførsel kan han spare seg for.

EDIT:

Veldig bra innlegg Gofoten.

 

TOMMEL OPP

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340