Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 okt 09, 08:52

Opprinnelig postet av A.Scheie

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Fredrikstad er og blir syteby nr 1.

 



Hvis det er så ille så gjør noe med det og flytt til Særp da vel!!

Om ikke annet så må ihvertfall innlegg nummer 1 i denne tråden være den ultimate definisjonen på ironi: Her starter man en tråd hvis hensikt kun er å klage på de somaldri gjør annet enn å klage. Skal være positiv jeg: Tusen takk ecupeventyrsnart, for at du gav meg en god latter når før jeg skal legge meg. Trengte den!

Kan jo snu den ene kommentaren din og si "hvis du synes FFK-ledelsen gjør så mye dumt.. bytt lag til Særp da vel!! "

Og jeg mener IKKE at man skal slutte å debattere ting, her inne, debatt er viktig, men det finnes jo grenser for hva som burde være interessant å diskutere og skape mishag-stemning for. Spesielt i den situasjonen klubben er i nå, fokus burde være å støtte laget nå, og heller ta ut frustrasjonen etter sesongen er ferdig.

Jeg sier det igjen: Jeg hadde ikke tatt jobben til Henriksen om jeg så hadde fått 3 millioner i året.  For makan til kjør fra supportere og media har jeg sjeldent skjedd. Og kom ikke å si at det er fordi han er "en idiot" for det var samme kjøret mot Morgan Andersen, og det kommer til å bli det mot den neste lederen og. 

Og når det gjelder å flytte til "Særp" som du kaller det, vel så har jeg bygd meg så dyrt hus her at det er lite trolig at jeg får igjen pengene om jeg selger;) Og jeg trives jo i Fredrikstad til tross for en litt for utbredt sutre-mentalitet.  
Men det går fort troll i ord av sånt, for kommuneadministrasjonen har litt den samme holdningen: "Er du ikke fornøyd så flytt ut da vel"  Det er jo også en av grunnene til at flere firma velger å flytte bedriften til nettopp Sarpsborg og omegn. INKLUDERT min egen.

Ta en titt på hvordan ny-etableringen og tilstrømming av bedrifter er om dagen, "Særp" er vinneren, for der er man liiitt mer ydmyke til folk og fe. Fredrikstad er fortsatt ett fint sted å bo, men hadde klart meg uten den evindelige sutringen om bagateller. Bare ta en titt på f-b som er 10 reiser verre enn her, men dessverre ser det ut som en del har funnet veien inn her og.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340