Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 okt 09, 08:17

Siden jeg er sterk kritisk til endel av det som foregår i FFK om dagen, så fortjener jeg ikke noe TL-lag?? Jeg tror faktisk det er moderatorenes feil at Henriksen & co fremstår som glade amatører. At i tillegg en haug med spillere syter, griner og klager i media tror jeg er min feil.

Du er en raring dracula. Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg kommer til å fortsette å si akkurat det jeg mener om FFK. Både positive og negative ting. Tåler du ikke det negative dracula, så får du la være å lese.

Hadde andre klubber drevet på slik som vår klubb har drevet på helt siden i vinter, kan jeg love deg at det hadde vært like ille der. Vi er dessverre for øyeblikket den klubben i Tippeligaen der det er mest tull og tøys, og det kan ikke jeg sitte å applaudere.

Men ja, jeg håper selvsagt at FFK som klubb holder seg i Tippeligaen. Og jeg håper at fra og med neste sesong ting er mer stabile, sutrete spillere har forsvunnet, nye krigere er kommet til, noen sultne juniorer tar steget (helt urealistisk), og alt er bare fryd og gammen nede på "Værste".


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340