Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 okt 09, 22:15

Opprinnelig postet av Lemmy

Lurer fælt på hvilken spiller du mener skulle ha spilt istedet for Ramberg? Håper du har noen gode alternativer å komme opp med her.. Og samme med Valencia?

Og hva mener du Wallace gjorde galt? Thomassen var bra når han kom inn, men kan ikke fatte og begripe hvorfor du mener han skulle startet på bekostning av Wallace.

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg ønsket før kampen likevel å se en midtbane med: Gashi - Borges - Thomassen. Borges som et slags anker, og de to andre som klassiske indreløpere. Dette var en gylden anledning for å gi Thomassen sjansen i det som vel er hans "naturlige" posisjon. Masse løpskraft og ville tilført midtbanen en sårt tiltrengt aggresivitet som er helt fraværende i Ramberg.

Åpnet også for å bruke Everton på kant fremfor Valencia, og med Gardar som midtspiss. Å si at det ikke finnes alternativer til Nordlies uttak, er i hvert fall feil.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340