Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 09, 11:16

Å love noe gjør du bare når du vet at du kan holde det. Det er lite proft å ikke holde lovnader og derfor skal man være ytterst varsomme med hva man lover. Der har tydeligvis FFK noe å jobbe med.

Jeg kan skjønne det i saken til Wherman der det var Morgan som lovte noe, men som ikke satt lenge nok til å holde løftet sitt. I situasjoner der det er de samme personene som har lovt som ombestemmer seg, og uten å informere godt om det med spilleren, så er det helt på trynet. Det ser ut til å ha gått influasjon i lovnader i klubben, og da svekkes troverdigheten. [Men hvor mye troverdighet er det igjen å misteUndecided?]

Sirkus Fredrikstad fortsetter nok den allerede lange turnêen langt inn i neste sesong. 

Jeg føler at det har blitt slik at vi supportere er lei av å lese slike oppslag om misnøye osv at vi angriper spillerne som "syter". Har vi brukt opp vår evne til å forstå andre enn oss selv? Vi burde huske på at i mange tilfeller så er det vår klubb som har opptrådt dust før man dømmer de som ble fratatt muligheten til dobbel lønn i en annen klubb i tider der klubben var desperate etter å senke lønningene i egen klubb, for deretter å ikke tilby ny kontrakt slik at levebrødet blir usikkert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340