Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 25 okt 09, 08:42

Må bare si at jeg er glad jeg ikke er Raymond!!. For så mye rykter og pissprat både fra media, supportere og (forsåvitt ikke overraskende) egne supportere er vel ikke noen mennesker forunt. Jeg skjønner veldig god at Kvisvik ønsket seg tilbake til Brann og Bergen igjen, for der støtter supporterne sikkert sine egne i tykk og tynt (noe jeg tror er vanlig i andre fotballklubber), men her i Fredrikstad så  sitter supportere som er  altvitende innenfor fotballkunskap, fotballtaktikk, treningskultur og er det en ting vi kan så er det hvordan en fotballklubb skal drives. Her sitter vi på vår høye stol, prater piss, disser våre egne spillere og  ledelse. Vi  hiver rundt  våre meninger(uansett hvor negative og onde de er)  uten å tenke på at det er andre mennesker vi prekær om, mennesker med følelser som farer opprivende rundt i kroppen og kan sende de ut på en psykisk bergogdalbanetur ut av en annen verden og som er et mareritt å komme seg ut av.  

Det vi og media kaller for kritikk, kan fort føles som psykisk mobbing for mottakeren og mennesker takler slikt forskjellig.

Kanskje går Raymond mot slutten av sitt fotball liv som toppspiller, men han har ett langt liv (som pappa, kjæreste og mest trolig som en god støttespiller og venn for sine omgivelser) igjen å leve.  Så la han få være i fred og la han huske sin fotball kariærre som en positiv del av livet!!

Henning Bødtker-Lund

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340