Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 24 okt 09, 17:00
Endret: 24 okt 09, 17:03
Endret av: hasse33

Spist på Chang Cheng en gang etter nyåpning. Service var som vanlig god, lokalene moderne uten den "klassiske" china restaurant look`n.

Hva med maten ???

Spiste noe svin med Shecuan. Hadde vel forventet det litt hvassere og noe bedre standard. Hvis man sammenligner dette med plasser som Dinner og Nodee i Oslo faller dette helt igjennom. Det ble desverre for mye som "vanlig norsk chinarestuarant" og  uten at det gir deg de store gourmestiske opplevelsene.

Synes det var mye av det samme som på gamle Chang Cheng selv om folka her har sagt at dette skulle bli mer ekte kinesisk (ja jeg vet det er mange forskjellige varianter innefor kinesisk kokkekunst). Jeg hadde forventa mer med tanke på at dette er de samme folka som bygde opp Brasseri 88.

Det blir muligens litt som å banne i kjerka, men China plassen i gågata i Sarpsborg er endel hakk bedre......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340