Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 24 okt 09, 16:04

Jeg tror Barsoms opptreden på banen svekker FFKs image som en fair play-klubb. Det er ikke FFK som skal ha spillere som Riseth, Annan, Hulsker og Peter Ijeh. Det er loddet som de andre klubbene har trukket. FFK har finspill, teknikk og sjarm. Jeg ser at det kanskje er naivt å tro på dette slik situasjonen er, men det er noe i det å være tro mot seg selv.

Barsom har derimot spilt veldig bra i alle de tre siste hjemmekampene som midtbaneanker. Han gjør seg heller ikke bort rent teknisk, og utenfor banen er han eksemplarisk (det må vel også telle med). Han har også stått for noen av de mest spektakulære målene til FFK i de senere år.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg angående Barsom og blir ikke forferdelig trist hvis han ikke får ny kontrakt. På den andre siden har vel klubbene han har forlatt en lei uvane med å rykke ned? Om Barsom blir i FFK håper jeg i alle fall at han ikke faller like lett som han har gjort opptil flere ganger i hver kamp.

Det jeg vil savne med Barsom hvis han drar er det forferdelig sleske håret hans som er like fasinerende å beskue før dommeren blåser i gang hver kamp Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340