Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Graarud

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 24 okt 09, 14:36
Endret: 24 okt 09, 14:39
Endret av: Graarud

Send Abbe hjem etter denne sesongen. Vi som Norges største aristokrat bør tørre å stå fram og vise Fair Play på et høyt nivå og vise at vi tar ansvar. (tenker ikke på taklingen, men alt det andre)

MEN! Blir virkelig provosert når jeg så TV2 sporten i over i går (?) hvor Odds lege går ut å sier at dette er horibelt og at man bør bli straffa. TV2 viser kun Abbe og hans takling som eksempel. Hvordan er dette mulig? Hvem er det som prater? At Bjørkøy i tillegg selv sitter å sutrer og mener at taklingen var stygg. Helt utrolig. Pingle.

Taklingen er ikke tilsiktet og tøff, enkelt og greit. Hadde den vært det ville NFF gitt han straff i etterkant og FFK ville ikke fått frispark. Bjørkøy legger seg ned og får tyngden til Abbe i hodet. Dette skjedde på et brøkdels sekund. Dokken hadde 6-7 sekunder å tenke seg om før han sendte avgårde en knehøne...

Fagermo gidder jeg ikke si noe om... FFK bør være et lag som selv hadde kasta dokken ut av klubben resten av sesongen, som selv hadde bedt Kovach om å la de andre skore et mål, som selv ikke forsvarer spilleres oppførsel og som skal gå fram som et godt eksempel. Om det så resulterer i eventuell tap.

Synes forøvrig at Barsom har gjort en glimrende jobb for oss denne sesongen og har vært et friskt pust til FFK helt siden han kom. Har sjelden sett noen være så god å gå innover i banen fra kanten! Men nå er det på tide med JT, eller Elvestad i midtbanerollen..

---------------------------

Fredrikstad Supporter fra 2001 direkte fra Nydalen, Oslo!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340