Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 24 okt 09, 13:06

Ja, nei da er det bedre med spillere som er redd for å komme bort i motspilleren og ikke tør takle i det hele tatt??
Det finnes ett par av de som får spilletid om vi sender Barsom avgårde.

Faktisk så har jeg tilgode å se at Barsom går til med stygge taklinger. Det må da være lov med kroppskontakt. Norsk fotball er fysisk, og hvis vi ikke har noen som tør og gå til i kroppen på motspillere...vel da fortsetter vi å tape kamper. Raijo er jo ikke akkurat så lite fysisk i sine taklinger han heller, men tror kanskje det kan ligge en ubevisst jantelov i at Barsom får denne kritikken og ikke Rajio. Og hva gjelder albuer så slenger armene ganske fritt på Rajio og, men når han gjør det så er det uforskyldt (og det tror jeg det er og) men når Barsom gjør det...ja da er det etter noens mening helt bevisst.

Han tar kanskje litt for mye plass, og er vellykket på det private plan . Dessuten ser han jo ganske så sinna ut på banen når han med sine mørke øyenbryn og "sinte" ansikt. Selv jeg kan ta meg i å synes tilsvarende mennesketyper ser sinte ut, men så viser det seg at de er fokuserte, ikke sinte;)

Dessuten er Barsom en av de med mest professjonell innstilling til fotballen i FFK. Han har jo tidlig gått ut og sagt at de trengte en mer autoritær trener. Han så nok tidlig at Aune ble for snill med gutta og at det gikk utvoer trening og innsats på kampene.

Han var tidligere i sesongen like tragisk som resten av laget og fremsto som hodeløs en del ganger, men etter at Nordlie har kommet og han har fått plass på sentral midtbane så vil jeg også driste meg til å si at han er blitt en av FFK s viktigste spillere, sammen med Rajio og ett par andre.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340