Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

madserazzi

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09
Innlegg: 117

Lagt til: 24 okt 09, 09:50

Jeg vil helt klart ha Barsom med videre, og mener at det er en gigant blemme om klubben ikke gir ham ny kontrakt. Barsom er en herlig figur både på og utenfor banen, og han skal ha all ære for måten han har brettet opp armene på for å sikre kluben fornyet TL kontrakt.

Han hadde en dårlig vårsesong, men det hadde Staw/Bråten m.fl og. Kan ikke si at jeg hørte noen pipekonsert mot de?

Barsom er en spiller man bør elske å ha på sitt lag, men hate å se på motstander laget, mye det samme som Riseth, Pene Martin etc. Spillestilen hans er tøff, og han får like mange smeller som han gir. Noen som husker bortekampen på Briskeby i fjord?

Mannen er en humørspreder og en fargeklatt, og han er dønn profesjonell i sitt yrke. De som piper på han kan dra dit  peppern gror.

Måten han blir hengt ut på etter hendelsen med Jonna er helt idiotisk. F.eks Doffen har 10 taklinger som er mye styggere i hver eneste kamp han spiller. Jonna hadde rett og slett uflaks i den situasjonen, og jeg har vel heller ikke hørt at han har vært kritisk mot Barsom.Jeg er enig i at Barsom til tider kan være i overkant tøff, men så lenge han spiller FOR FFK og ikke MOT FFK, skal vi vel egentlig bare være glade! Han yter sine tjenester FOR oss, ikke MOT oss.

 

Jeg sier ny kontrakt til Barsom!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340