Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 okt 09, 09:10

Opprinnelig postet av shaggy

Hva i all verden er det med deg Ymer?  Hvorforfor så nedlatende i stort sett alle svar du sender?

Blir du tilfredsstilt av å håne andre sine meninger for å fremheve deg selv? Er jo til stadighet noe som er feil med dine medsupportere her inne. Ille er det om det har en annen oppfatning enn deg selv. Skulle de i tillegg ha noe skrivefeil i innleggene sine er du rask med å påpeke det, slik at de om mulig virker enda dummere.

Hva om de faktisk ikke er enige med deg? Kanskje det faktisk er de som har rett vet du!!

Får du en god følelse av det. Hadde du vært en 14 åring med dårlig selvbilde hadde det vært en ting, men du er faktisk kanskje eldstemann her inne!

Forøvrig ønsker jeg deg en fin helg..

Vanligvis gidder jeg ikke å svare på direkte personangrep, men skal gjøre ett unntak nå (uten å dømme deg ut fra det du skriver her inne, jeg kjenner deg jo ikke)
Hva var det jeg skrev som var nedlatende? ? Fortell! fortell!

Jeg syns det er morsomt at folk ikke er enige med meg, men jeg blir ganske provosert av folk som bygger opp under sine meninger og argumenter med ord som f.eks.: "jeg hørte noen sa" eller "jeg snakket med noen som mente" eller "en jeg kjenner i ffk sa" eller "en sentral spiller mente" eller "en som satt ved siden av meg på kampen sa" o.s.v. o.s.v. Da har folk etter min mening gått tom for argumenter for lenge siden. Skal de formidle egne meninger så hvorfor ikke gjøre netopp det? Påståtte anonyme uttalelser som liksom skal bygge oppunder egne meninger blir så forferdelig lite interessante når det er på nivået nevnt ovenfor. Hva slags troverdighet har det?
Jeg snakket forresten med en sentral person i ffk som mente at jeg har rett så da er jo saken grei Laughing

Ellers så syns jeg også det er veldig morsomt å provosere. Og så er det jo sååå enkelt her inne da. Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340