Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 okt 09, 08:31

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Dokka

Den siste hendelsen som ble gjort fra Barsom sin side var å løpe inn i Bjørkøy, en totalt unødvendig og svært stygg takling som har gitt Bjørkøy alvorlig hjernerystelse og øyeskade, han er nå ute for sesongen.

Denne hendelsen har fått aaaltfor mye oppmerksomhet!

Jeg har seriøst store problemer med å forstå hva som er så stygt med denne "taklingen" (er det egentlig en takling?).

Ja, han går inn i stor fart. Ja, det blir en god smell ut av det, men nei, det er ikke en spesielt stygg episode. Hver eneste serierunde ser man taklinger som er langt styggere enn dette. Tofatstaklinger og lignende er mye mer brutalt. Abbe går faktisk inn med kroppen, men siden Bjørkøy er i en uheldig stilling, så blir det et uheldig ufall.

Jeg har konkludert for meg selv at her er et en kombinasjon av utfallet, og ikke taklingen, som har satt sinnene i kok, samt det faktum at det er Abgar Barsom står bak. Ja, Abbe er tøff, han kjefter og smeller på både dommere og medspillere, og han kan være direkte ufin til tider. Skuespillertaktende avskyr jeg som pesten, men denne taklingen har jeg null problemer med å akseptere og enkelt sette strek over.

Aldri i verden om det hadde blitt like mye snakk rundt denne hendelsen om det var Roar Strand, Per Ciljan Skjelbred, eller Hans Erik Ramberg for den saks skyld, som stod bak hendelsen.

Abbe svarer godt for seg hos VG-tv. Jeg er i hvert fall helt enig med ham.

PS! Abbe har vært så god sentralt at jeg begynner å helle mot å gi ham et år til. Hvem hadde trodd det tidligere i år?

Kan bare si meg enig i det du skriver..

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340