Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 okt 09, 00:55
Endret: 24 okt 09, 01:07
Endret av: fredrikstadpatriot

Mulig dere var ute etter spisesteder i Fredrikstad, men skal jeg først anbefale en resaurant velger jeg å anbefale en i nabolandet Sverige...

TvåKanten i Gøteborg! Terningkast 5 (prisen trekker ned fra 6)

 

Nydelig mat, herlig service og en atmosfære som minner om høy klasse. Prisen er noget høy i forhold til mengde mat, bør helst ta en tre retters om man vil bli god og mett, men jeg syns det er verdt det når jeg først er i Gøteborg og skal spise på det jeg vil kalle en bedre restaurant

Menyen er sesong basert, det vil si at de bytter ut menyen ihvertfall tre ganger i året, så noe favoritt retter har jeg ikke, har vært der fire ganger de siste tre årene og aldri spist det samme.

Fantastisk vin meny, som jeg tror vil glede de fleste smaker. Betjeningen er veldig seviceminded og kan jobben sin. De er flinke til å finne viner etter din smak og ikke minst etter hva du spiser.

 

Ikke så god på å skrive anmeldelser, så jeg stopper der.

 

Så tilbake til gamlelandet;

Druen på Aker Brygge:

Var en tur der i sommer for å spise lunsj.

Meget gode blåskjell i en fantastisk hvitvin og hvitløks "saus" (??)

Hyggelig betjening og flott utsikt over Aker Brygge og livet rundt. Var der midt på sommern og satt selvsagt ute på en ganske stor uteservering. Meget fornøyd med både servering og mat. Men har desverre ikke hatt muligheten til å spise en skikkelig middag der. Så avventer terningkastet...

Grei pris og stor posjon.

 

---------------------------

Jørn Moum, gleder seg over seriesølv 2008!
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340