Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 okt 09, 07:58

Tror virkelig at de som er gode nok får sjangsen, også under T.N.

Det er imedlertid en ting som er litt typisk, så lenge jeg har vært her inne på forumet har man skrevet om den "fantastiske" junioravdelingen. Husker da jeg for noen år siden starta opp, var det flere som seriøs hevda at FFK hadde lagets mest lovende "squad". Store ord uten noe særlig innhold.

Må være så frekk å spørre som nøytral hvor er alle disse juniorsupertalentene som banker på a-lags døra. Hvor mange er det som spiller på landslag, eller hvor mange er det av tidligere FFK-juniorer som spiller på toppnivå noen år etter juniortiden. Kan ikke si at FFK er kjent som noen talent fabrikk akkurat. Det er vel ikke så mange av de som har forlatt FFK som spiller på særlig høyere nivå enn FFK2. Juniorlaget som helhet var vel heller ikke tatt hjem så mange trofeer de siste åra.

Mao kanskje våre juniorer trenger den tålmodigheten det er å først vise at de kan stabilisere seg på FFK2 nivå, før de eller andre begynner å rope om TLspill.

Tror derfor at vi gjør de en "bjørnetjeneste" når vi roper om stjernestatus og TLspill. Nøkkelen til suksess går via hardt målbevisst arbeid, noe jeg virkelig tror og håper at enkelte av morgendagens menn i FFK virkelig vil vise evne til.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f