Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 22 okt 09, 10:53

Hmm, ja det kan du selvsagt med mange bevis i hånd hevde? At på lang sikt så er det TN gjør galt.

Eller kan du det??

La oss ta ett par eksempler:

Sandefjord- Alt gikk til helvete når han tok over han sendte de jo rett ned...eller vent han dro de fra 2. divisjon (3.nivå) til eliteserien. Men ble skviset ut fordi ledelse og enkelte spillere synes han tok for mye plass.

Start - Alt gikk så meget bedre etter han sluttet? Eller var kanskje ikke alt hans skyld? Hvor er de spillerene som under han blomstret og fikk gode kontrakter ute i verden? De er null og niks alle sammen. Så kanskje var det at hans lederstil fikk de til å blomstre og prestere over evne??

Viking - De ville ha han videre, men han ville ikke flytte - Og kan vel ikke si at Røsler har fått det til å ta helt av der borte-

Lillestrøm- Alt har jo gått så sinnsykt mye bedre nå som TN er borte og den genierklærte Henning Berg har tatt over? Seriøst, de er jo ikke ute av nedrykkssumpa engang. Her var det nok mest en furten Riise og en lettere maktsyk summøring som var mye av grunnen til det vanskelige samarbeidet. Det merkelige nå er at nå som Henning Berg er trener så sier alle "vi må gi han tid, det er ett nytt og ungt lag" Hørte ingen som sa det når TN var trener og trente det samme laget. 

Kongsvinger - alt gikk til helvete når TN tok over - den idioten dro de opp fra sumpa og sendte de mot sikkert opprykk til eliteserien. 

OG nå tenkte jeg at jeg skal dra kortet dere moderatorer drar ofte her inne, "kanskje jeg sitter på informasjon som dere ikke har tilgang til" fra spillere som har trent under han ;)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f