Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 26 jun 04, 13:24
Opprinnelig postet av antidrillo
PS. dersom noen mener at de ikke klarer å hente forsterkningene til 1.juli, betyr det enten at de har begynt å jobbe for seint, eller at FFK ikke er aktrative. Kan vi ikke si ting rett ut!!!!


Har prøvd å si det ganske lenge jeg. FFK er kanskje ikke så atraktivt som enkelte kanskje tror?!

Men det er jo ikke så rart, hvis man prøver å se litt objektivt på det. Hva er det som er så atraktivt med FFK? Vi har ikke vært i toppen de siste 20 åra. Har ikke vunnet noe siden 1984, og da var det jo nesten en mannsalder siden forrige triumf. Vi er ikke med på lønnskarusellen. Vi er nyopprykka, og skal statistisk være et av laga som går ned igjen. Ikke akkurat noen argumenter å legge på bordet....

På den positive siden må vi nevne et stort og entusiastisk publikum, ihvertfall i medgang. Eggen som trener, og nå ser det også ut som om vi kan få realisert planene om et nytt stort Stadionanlegg. Pluss at Fredrikstad er en trivelig by.

Skal vi klare å hente noen storfisker á la Ronny Johnsen, Kvarme, Eggen, Hjelde osv, må vi nok være villige til å åpne pengesekken litt mer, og kanskje tilby en kontrakt ut sesongen, med mulighet for fornyelse hvis begge parter ønsker det. Kan jo være greit for Johnsen som må finne seg en klubb hvis han ønsker å fortsette på landslaget. Da kan han jo gå til en mer atraktiv klubb etter sesongen, hvis det skulle dukke opp noen tilbud.

Men tror dessverre at det bare blir med drømmene når det gjelder de nevnte spillerne.... Skulle en av dem dukke opp vil jeg bli veldig overasket. Men det hadde jo vært helt konge!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f