Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 14 okt 09, 21:48

Opprinnelig postet av ffkmufc
Dere får da masse skryt, så her skjønner jeg ikke helt hva du mener.. Kællen må da ha lov til å ha en mening uten at dere skal klage på det.

Definér masse ;) Det ligger sikkert mye skryt innimellom i innleggene som vi aldri får lest. Uoppfordret skryt andre steder er derimot sjeldent.

Selvsagt blir konstruktiv kritikk mottatt med takk, men innlegg a la "er dere late eller, på tide å gjøre noe kanskje"-innlegg, det er noe helt annet - og dette er faktisk ikke det første. Det vitner mer om utakknemlighet enn konstruktiv kritikk.

Vi spør ved jevne mellomrom om noen ønsker å bidra eller har ønsker. Disse trådene blir sjeldent store.

Litt av den noe labre aktiviteten på nyhetsfronten har også selvsagt litt med den sportslige biten å gjøre. Må ærlig innrømme at det var mer moro å skrive i fjor. Jeg har skrevet rundt 20 kampreferatet i år, de fleste av dem har endt med tap. Når man for n'te gang setter seg ned foran tastaturet etter å ha sett nok et tap, så går man også litt lei av å skrive.

Vi kommer nok sterkere tilbake når et par av våre faste skribenter får litt bedre tid og kan bidra mer, inntil videre får vi ta ting litt som de kommer. Et intervju med Adiyiah skal jeg nok likevel love at kommer om ikke lenge. Å skulle det være andre dere ønsker intervjuer med, så er det ikke verre enn å sende et hint til undertegnede, så er det ikke umulig at vi får til noe.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340