Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 13 okt 09, 03:26
Endret: 13 okt 09, 03:28
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av bateman

Helt enig, virker som om de har en genuin interresse i å hjelpe klubben økonomisk. Dog kan det jo være fristende å ta sin andel av salget hvis Borges en vakker dag skulle innbringe over f.eks. 30millioner. Men mtp klubbens nåværende situasjon så handler det først og fremst å redde driften, med både strategiske langsiktige virkemidler såvel som denne taktiske som vil gi umiddelbar positiv effekt på økonomien.

Uansett tror jeg klubben vil stå bedre rustet neste år med lavere kostnader og langt færre hoder å lønne både i spillerstallen, trenerteamet og det administrative.

Mod: Fikset sitering

Genuin interesse  for å hjelpe klubben? hvor genuint er det når man ta del i klubbens fremtidige inntekter?
Høyrisiko invistering kaller jeg det i beste fall.

At klubben vil står bedre rustet økonomisk neste år pga lavere administrative kostnader er åpenbart avgørende, men det gjenstår fortsatt å se tiltak. Lurer på hva alle som skryter av hans økonomiske sans bygger den beundring på.
Å selge en andel i en av Tippeligaens mest interessante spillere for 2 mill, er ikke veldig vanskelig for å si det forsiktig.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f