Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 13 okt 09, 03:12

Jeg blir trist og forbanna over det jeg mener er direkte respektløst av Henriksen, opplyse om at klubben kan inntektsføre 2 mill på denne avtale, uten å redgjøre for noe mer. Hva tror han? at vi andre er så dumme at vi ikke skjønner at dette kan være enn like elendig avtale som en god en?
FFK er ikke ett privat lukket selskap, i den videste definisjon er klubben ett ASA som bl.a. betyr at det ett stor antall aksjeeiere. Og er alle aksjeiere blir gjort kjent med denne avtalen?  for så viktig er den faktisk.  Slik at vi andre som ikke er av Henriksens betrodde kjerne kan se hva den mannen faktisk driver med nå.
Celso er en av kanskje 1-3 spillere klubben faktisk kan forvente å selge for minst like mye vi har betalt.

Jeg frykter at klubben minst har gitt fra seg 5% eller mer av den totale andelen i Celso, men det blir jo bare gjetning, slik Henriksen og administrasjonen styrer klubben. Stemmer det burde det være nok til at styret nå sparker den mannen som aldri har vært leder i ett overskuddsforetak siden han pushet forsikringer. Og den gang var han bare en liten mellomleder.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f