Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5516

Lagt til: 07 okt 09, 15:38

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg synes spillerne generellt jobber mye bedre nå enn hva de gjorde før Nordlie kom. Når det gjelder Barsom synes jeg han har gått fra å være elendig til å bli en av lagets viktigste spillere.

Gjør de det? Litt flåsete kan man si at før Nordlie kom så var det to sjefer. Det var Wehrman og Barsom(og ikke Aune), og disse to gikk ikke så bra sammen. At Barsom får et løft nå Wehrman er borte er kanskje ikke så rart. men fremstår egentlig laget som bedre? Vi har vært langt unna poeng i bortekampene, og heller ikke prestert bra hjemme. Uten å ha studert statistikken nøye så har vi vel også produsert færre sjanser hjemme under Nordlie enn tidligere.

Det er nok en annen tone på treningsfeltet, men er egentlig intensiteten høyere? Man kjefter ikke fotballspillere gode! Vi får krysse fingerne å håpe at det bedrer seg i de tre siste kampene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f