Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 02 okt 09, 23:31
Endret: 02 okt 09, 23:38
Endret av: FFK pra sempre

Jeg må bare si at imorgen kl 21 lokal tid skal jeg se mitt "andre" lag Ceara spille en "Classico" dvs lokalderby mot det andre storlaget Fortaleza i den brasilianske staten Ceara.
Jeg kan love dere at tribuneopplevelsen alene er verdt inngangspengene. Ekstra gøy blir det i morgen fordi jeg skal møte lederen for den største supportergruppa som kalles Cearamor før kamp. Og skal "tas vare på" av han og en gjeng mildt sagt fotballgale folk, slik at jeg blant annet kan ta bilder uten å risikere miste kameraetCool
Og ikke minst er dette første gang i min korte supporterkarriere her nede at laget gjør det virkelig bra. Ligger på opprykksplass til Serie A.
Det eneste kjedelige er at jeg ikke har med noen gave i form av FFK effekter.

Her er en smakebit fra youtube på hva jeg har i vente:  Hino e homenagem ao Cearamor

Tenkte at jeg samtidig må presentere den kvinnelige supporter gruppa  Bonde feminnino As Gatas de CearamorLaughing

Regner med at jeg kommer tilbake med bilder av Tifo osv.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f