Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 01 okt 09, 11:51

Opprinnelig postet av Dokka

Jeg tror ikke FFK går konkurs, men det er på tide med en opprydning. Selvom Kvisvik er en god spiller og hadde en god vårsesong var det ingen grunn til å betale han en så stor sum, han burde få dratt til Sarpsborg. Når det gjelder høye lønninger så regner jeg med at noen av de forsvinner. KW er borte, Barsom kommer til å forsvinne og jeg tviler på at det blir en sesong til på Kvisvik i FFK drakt. Barsom mister jeg mer og mer sansen for hver gang jeg ser han spille, stygge taklinger og skuespill er ikke noe jeg vil se fra en FFK spiller.

Det er på tide å være fornuftige, her må det bygges opp nytt og jeg håper Nordli ser det. Drill inn Elvestad i midtbanerollen, det er en grunn til at han har vært i klubben i så mange år. Fokuser på de yngre er de ikke gode nok i øyeblikket så bruk mer tid og energi på å gjøre de bedre. Så fort tippeliga kontrakten er sikra så sleng de utpå. Jeg vet hvordan TN har kjøpt spillere før, men er det ikke penger så får man bruke det man har.

Enig! Laughing

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f