Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 30 sep 09, 18:25

Opprinnelig postet av Costanza

Hadde en norsk 19 åring markert seg så sterkt i et U20-VM med to mål mot England osv. så ville vi ikke solgt ham for under 30 mill. Gutten spiller fast for et internasjonalt sterkt U-landslag og en fotballnasjon som de siste årene er langt foran Norge på landslagsnivå. Før han kom til Fredrikstad ble han kåret til den tredje beste spilleren i toppserien i Ghana.

Gutten er antakelig et større talent enn de beste spillerne på U21-landslaget vårt. De spiller alle fast i Tippeligaen, og én var også stjerne på FFK før han ble solgt til Nederland for ca 30 mill kroner...

Jeg har knapt ord for hvor lite gjennomtenkt det vil være å selge en spiller med slikt potensial til spottpris når vi først har kjøpt ham inn på en fireårskontrakt. Dessverre blir jeg ikke overrasket...

Helt enig! Flere av de engelske spillerene har en markedsverdi på over 50mil,bla flere liverpool spillere,dette hørte jeg på bbc før avreise til mesterskapet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f