Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 29 sep 09, 12:38

Opprinnelig postet av danan


Jeg synes Ole Duenes fungerer veldig bra, så lenge han ikke bryter inn mitt i kampen for å få folk til å synge mer. Hadde han bare kutta ut det så hadde han vært glimrende.

Enig i dette.

Nå skal det sies at der jeg satt under LSK-kampen (på D-feltet) var det ganske tafatt, flere ganger var jeg den eneste i fem-seks seters omkrets som ble med på "røde og hvite"-ropet, og de gangene speakeren maste på publikum var det faktisk flere som var med på klapping og rop. Så det har en viss effekt, forbigående, når han maser.

Dog er det ikke speakers oppgave å oppildne publikum. Å dra sammenligninger med forsangeren i Plankehaugen blir bare rart - forsangerens jobb er å holde i gang dem som forventes å synge under kampen.

Men altså, Duenes er kurant han, bare han legger av seg håndballtendensene med å heie på publikum.

PS: Synes flere av ropene mellom PH og langsidene daua atskillig fortere enn vanlig mot LSK?

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340