Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 28 sep 09, 10:57

Jeg har sagt det før og sier det igjen: PH vil aldri bli i nærheten av de andre, så lenge 80%av feltet består av 10-14 år gamle unger og pensjonister! Jada, greit de kanskje åpner kjeften en gang i kampen for å rope hvor pen en spiller er, men de vil aldri lage noe liv! Det er en viss forskjell på volumet som kommer ut av kjeften på en ENGASJERT mann og ei jente som er på kamp fordi venninnen hennes er det.....
Når vi da i tillegg har et så altfor stort felt i forhold til hvor mange aktive vi er, vil alltid syngende og stumme bli blandet med hverandre. Dette ødelegger helt klart all stemningen! 

Se på de fleste andre som kommer til stadion, eller bilder fra andre kamper. Det er ikke noe annet sted man finner i nærheten av så mange gamle eller altfor unge som står med supporterne. Ja, de er supportere selv om de ikke synger, men da bør de for faen meg ikke stå midt blant oss som vil lage livYell

Veldig bra om vi kan bytte sideCool Jeg trur det er det første som må skje. Hører vi det blir bedre lyd og respons vil nok de fleste trøkke ENDA mere til!

At forsangeren skal legge seg opp i hvem som synger har jeg ikke noe til overs for. En forsanger skal synge, synge og synge! Da må det eventuelt være egne "vakter" som oppdrar folk som ikke er med på å lage liv.

 

Ble kanskje mye rot, men poenget mitt er at vi må krympe inn feltet, få vekk daukjøttet og få byttet side! Først da vil Fredrikstad stadion bli et fort igjen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f