Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 28 sep 09, 09:48

Opprinnelig postet av madcow

Prøv å ansette noen? som kan få betalt for å være forsanger? vet at det er et tiltak som ikke burde være nødvendig men det virker som om løsta til å lede plankehaugen er veldig laber. Det ville iallefall vært noe som jeg er sikker på at mange her inne ville hatt glede av at medlemskontigenten hadde gått til.

Betale noen for jobben?? I en slik jobb må man ha glød, du må BRENNE!!!! for saken. Du må være villig til å gjøre hva som helst for å få opp stemningen. Å betale noen for dette vil ALDRI fungere. En som står der for inntektens skyld, vil aldri kunne få dette til å fungere skikkelig.

Poenget med Zoran var at ALLE var samlet rundt han. Alle visste hvem han var. Husk bare på den stemingen som ble utløst da han plutselig stakk hodet opp på feltet igjen etter å ha vært borte lenge.

Hvorfor tror dere spillerne ga Zoran trofeet etter cupfinalen? Akkurat det bildet var et godt symbol for hans betydning.

 

Men akkurat nå er desverre PH største utfordring å få fylt feltet. Hadde folk ståt tett i tett på lørdag så hadde halve feltet vært tomt. DET er krise, og noen må snart forstå det.

JEG tror det blir for mye å holde fokus på for Plankehaugen. Men skal drive Kafè, man skal drive pub, man skal drive med trav. Det er ikke der krigen skal stå!

Fokuset på tribunekultur forsvinner helt i alt det andre utenomsportslige tullet man driver med. Flott at man tar initiativ til forskjellige ting, men akkurat nå "BRENNER DET PÅ DASS" for å si det slik. Tar ikke styret grep snart så kan man sitte på puben sin og se på Tippeligaen på tv neste år, mens vi roter rundt i Adecco. Årets viktigste kamp var årets dårligste fra PH sin side. Kanari kjørte over oss.

Dette kan/skal ikke skje!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f