Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

jag

Knøttespiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 70

Lagt til: 27 sep 09, 19:58

Først av alt. Kanari hadde forsanger. Han stod nesten fremst, slik at ALLE på feltet såg han. Det var ingen "bak" ryggen som kunne snik seg unna å synge.

Når det gjelder akustikken så er det selvfølgelig slik at den har mye å si. Når man står på et felt og det virker som om stemningen er helt spinnvill, så yter man jo enda mer selv både i form av synging og fysisk bevegelse. Ergo så drar automatisk bortefeltet opp stemningen til våre besøkende supportere. Å si noe annet er bare tull.

Når det gjelder plasseringen til bortesupporterne så skal de være så nærme offentlig vei som mulig. Men slik Fredrikstad stadion er utformet idag, så ligger borteinngangen midt i veikrysset hvor omtrent hele stadion passerer etter kamp. Det er vel neppe heldig, og garantert ikke ønskelig sikkerhetsmessig. Slipper man dem derimot inn på plankehaugen-inngangen så er det omtrent ingen på stadion som vil se dem engang. De blir veldig isolert på den siden. Pr.idag så forlater ikke bussene området før stadion er tomt uansett, så det vil ikke føre til noen forsinkelser for bortesupporterne at de må vente til folk har gått hjem. Så sånn sett så fører ikke skifte av felt til noe annet enn postitive bidrag til det sikkerhetsmessige.

Det kommer uansett snart en ny bro der borte, og da vil den inngangen uansett være nermest offentlig vei.

 

Folk klager og klager på stemningen, meg selv inkludert. Slik jeg ser det så er det to faktorer som idag er borte, men som var gjeldende tidligere. Gamle stadion og Zoran. Gamle stadion er definitivt tapt. Zoran trenger ikke være det.

Det etter slik jeg har skjønt det heller ikke veldig mange som hadde voldsomt mye imot Zoran. Så om en 8-10 stykker kan svelge noen kameler, så kan dette blir veldig bra. Zoran kunne selvsagt også gjort det samme, men en Zoran uten engasjement vil desverre ikke funke.

Er folk villige til å gjøre dette for klubbens beste???


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f