Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 27 sep 09, 11:56

Opprinnelig postet av Plankekæll

Kanarifansen hadde IKKE noen forsanger, men de klarer å synge ut Plankehaugen lett likevel. Jeg sitter midt på Gjensidige-tribunen og hørte knapt nok PH. Greit nok at Kanari er nærmest Gjensidige, men i dag var det klasseforskjell.

Må vi virkelig ha en forsanger som står og jager på de andre? Er det ikke gjevt nok å stå i Plankehaugen? Hvis man vil ha stemning må hver enkelt gå i seg selv og spørre seg hva man kan gjøre bedre. Jeg tror svaret er ganske enkelt;

ÅPNE KJEFTEN, TRØKK TIL NÅR MAN SYNGER!!!

Skal man stå på PH-feltet synes jeg det er et miniumum av hva man kan forvente. Alle klarer dette, det står på vilja. Vi har også klart det før, hvorfor ikke nå? Jeg synes også det er trist å se på at enkelte står helt handlingslammet og ikke åpner nebbet i det hele tatt. Hva i allverden gjør dere på feltet??

Nå får jeg sikkert slengt etter meg at jeg burde stått der selv. Da kan jeg si at det har jeg gjort mange ganger, og da trøkker jeg til alt jeg orker helt til jeg ikke har stemme igjen.



Kanarifansen har vanligvis opptil flere forsangere, uten forsanger er vi hvertfall dømt.

Helt riktig at folk må gå i seg sjøl og åpne kjeften istedenfor å bare se tomt ut i lufta, eller stå å mumle litt for seg selv., men hvordan få til det? Det er det som er greia. Bør man gå hardt ut med infoskritv på feltet, hjemmesida, sterke oppfordringer fra forsanger, være flinkere til å fortelle de som står/sitter på feltet å ikke synger at de må åpne kjeften? Siden vi er så få på feltet om dagen, kunne det vært en idé å f.eks avsatt de 4 nederste radene til et Plankehaugenbanner? Så slipper vi å stå så spredd når det nesten ikke er folk på feltet, og vi tvinger de latsabbene som sitter på de nederste radene til å stå sammen med sangkjernen/evt finne seg en sitteplass et annet sted på stadion.


Keiko99: Jeg skrev opp eksempler på tiltak, noe bør gjøres. Jeg støtter forsangeren som bare f*** jeg, og skriker av fulle lunger på alle sanger uansett hvem som drar dem i gang, det veit du sikkert også. Men det er resten av feltet som må fungere også, og det er tydelig at ikke forsangeren klarer å få med seg folket, om det er forsangeren sin feil eller mentaliteten blant de som står på feltet sin feil vet ikke jeg... Muligens en blanding.

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340