Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 sep 09, 23:53

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Og blir kontinuerlig kritisert av "Holters og gjengen" som alltid vet best

Du kan jo kanskje liste opp alle de positive tinga som har skjedd i klubben det siste 1 1/2 året?

For det er vel kanskje en ÅRSAK til at enkelte her inne, blant annet Holters, ikke har vært spesielt fornøyd med tilstanden til alt som skjer i/rundt klubben?

Enkelte kommentarer, som den du kom med nå, b-tribunesliter, får nesten innlegga til Holters og andre til å være årsaken - eller iallefall medvirkende årsak -  til den eventyrlig dårlige situasjona klubben faktisk befinner seg i...  For det har vel faktisk vært slik at en del av innlegga fra blant annet Holters har vært saklig begrunnet og etthvert har vist seg å treffe ganske så godt?  Tror det det skyldes at Holters har pushet FFK i den retningen som han har skrevet og ønsket, eller tror du det kan være fordi klubben allerede hadde begynt å styre i den retningen?  Holters har mye info om FFK, men han er vel ingen spinmester eller "gud". ;)

Jeg tror en del av de som sitter i ledelsen i Fredrikstad i dag gjør så godt de kan. Jeg tror f.eks. at Henriksen har et forbannet stykke Sisyfosarbeide, basert på de lallende idiotiske valg som er gjordt tidligere. Her har vi blant annet Piroja-opplegg, sign-on fees som ikke likner grisen, stadionavtalen, dyre spillere som ikke brukes, spillere som ikke integreres, "stjerner" av noen spillere som kan norsk og som er norske men som f__n ikke gidder "integrereres" allikevel, ansatte på høye lønninger, spillere på oppsigelser og utlån som fortsatt koster penger, osv, osv. 

Jeg tror også at det er en stilltiende kultur i Fredrikstad om at man ikke tar ansvar tidlig nok. Det skal helst brenne i husets alle fire vegger før man finner frem brannslukkeren...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340