Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 sep 09, 22:10

Jeg kan godt være enig med deg Kvam, fordi det virker som du er godt inne i dette.

Men, jeg mener at FFKs spillere ikke har fått en fair sjanse til å bevise hvor gode de er. Jeg kjenner også godt til de tre spillerne du nevner fra S08, og de er store store talenter. Ødegård er nok kanskje den beste, og han er bedre enn samtlige på FFK jr. Men som sagt, her i klubben får ikke folk sjansen. Hvem vet hva som skjer når talenter får spille sammen med spillere som de (forhåpentligvis) ser opp til? I de fleste tilfeller tar de nivået fort, og utvikler seg raskt.

De er nok dårligere enn de vi bruker på A-laget, men der har det vært rimelig mye skrot i år. Derfor er jeg meget skuffet over at ingen har fått et eneste skarve lite innhopp. (Unntatt Lala 5 min i Tromsø).

Ja, det er flere juniorlag som har det som FFK, men det er faktisk flere som har eldre lag enn FFK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340