Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 sep 09, 13:22

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Jeg kan ikke dy meg... Så du sitter da på full informasjon i saken, har god oversikt over de andre sakene og kan vurdere hvorvidt de er sammenlignbare eller ikke? Du kjenner både de hensynene som bestemmelsene er ment å ivareta, samtidig som du allerede har klubbens, spillerens og alle andre involvertes forklaringer klart for deg?

Eller er det faktisk greit å anta at når han sier at saken må vurderes konkret, tatt i betraktning nettopp de særlige forholdene som måtte ligge til grunn, så sier han det fordi det stemmer?

Du reagerer ikke sterkt, du generaliserer - akkurat som de fleste her, for øvrig... Enhver som ytrer noe i media slaktes umiddelbart, gjerne uten særlig begrunnelse. Det blir mye debatt, men om innholdet blir bra er jeg jaggu ikke sikker på...

Nå er du litt ute og kjører. Sandnes sier at han konsekvent aldri sammenligner med lignende saker, "Alle saker har forskjellige utgangspunkt". Og Tøfflus har helt rett når han sier at en sånn holdning hadde ikke vart mer enn et par minutter hvis han hadde jobbet i norsk rettsvesen.

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f