Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 23 sep 09, 23:56

Opprinnelig postet av kanogvetalt

1, FFK er vel den TL klubben som bruker flest lokale spillere(denne sesongen PAC, Martinsen, Elvestad, Trulsen, Shabani, Kvisvik, Ramberg, Askar,  Staw og Bråthen)

2, På samme måte som alle andre TL klubber. Ikke noe unikt kunststykke i alle fall, og heller ikke noe som har skjedd i år.

3, hmm, kan ikke huske dette var et stort tema i fjor.

[/quote]

1..Ja, Elvestad og Trulsen har jo fått virkelig mange sjanser. Staw og Bråthen har blitt virkelig godt behandla. Poenget mitt er å gi unge talenter sjansen over tid, der suger FFK hardt. Er enda flau over at Staw ble ofret for de dårlige resultatene, enda godt vi fikk inn en keeper som var mye bedre enn Staw..... Shabani hadde nok spilt flere kamper hadde han unngått skaden. Kvisvik, er nok ferdig etter denne sesngen.

3. Antall sesongkort gikk da ned i år? Det kommer til å selges enda færre neste år. Mange jeg snakker med som ikke frekventerer disse sidene synes prisen og underholdningen ikke står i stil.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340