Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 22 sep 09, 10:03
Endret: 22 sep 09, 10:14
Endret av: FFK pra sempre

Om Henriksen gjør en god jobb med økonomien er vanskelig å si, det er ingen ting konkret så langt som tyder på at han gjør en kjempejobb. Kostnadskutt har slik jeg har sett fra utsiden for det meste dreid seg om spillerlønninger altså det sportslige.
Den store staben med fast ansatte informasjonssjefer, medieprodusenter, grafikere osv er fortsatt på plass.
Jeg vet vi trenger en viss satsning for å ta del i pengepotten fra NFF, men er det virkelig nødvendig med alle?
Og når den gjengen ikke en gang klarer å få opp en nettbutikk, og knapt har tjent penger på Aristokraten, sier det en god del
Inntekter fra Event med Duenes har vel også til gode å bringe inn vesentlige inntekter.

Når kostnadene er for høye er det kun to kurer som gjelder, inntektsøkning som er vanskelig i dagens marked, eller kostnadskutt.

At Henriksen har erkjent at vi og andre fotballklubber er i en vanskelig situasjon, har jeg problemer med å bli imponert over.
Fordele skyld er ganske uintersssant. Det har bygd seg opp over tid.
Uansett har Henriksen og Gjeldnes ansvaret, Gjeldsnes som  har faktisk vært noe så sjeldent som en kontinutetsbærer, bare navnet burde gjøre folk skeptiske:)
Spøk til alvor, det er mannen som budsjetterte med spillersalg, og han har faktisk det største ansvaret for vår økonomi i dag. Men som vanlig er han usynlig, og utilgjengelig for å redgjøre for situasjonen og veien fremover.
Og de fleste økonomer er enige i at verdien på dagens norske spillere som regel bør nedskrives til kr 0,-

Jeg tror at når denne sesongen er over, vil den økonomiske styringen få ca samme karakter som det sportslige, svakt med noen enkelte gode øyeblikk.

 

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340