Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 sep 09, 22:41
Endret: 21 sep 09, 22:43
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av Lemmy

Greit nok at Henriksen er en dust. Jeg ønsker ham vekk fra klubben, og tror ting vil bli bedre uten ham.

Men seriøst, hvorfor er det han som ene og alene har skylden i dette? Tror du de økonomiske problemene til FFK har oppstått etter at han kom til klubben? Har du ikke fått med deg at klubben har vært svært nær konkurs tidligere?

Henriksen er dårlig på mange områder, men innenfor økonomi tror jeg faktisk han er helt okei.

Viktig med nyansert kritikk. Hvis ikke kan vi like godt begynne å dra den så langt som at Henriksen er grunnen til alle forsvarstabbene våre i år..

Dette svaret applauderer jeg. I alle fall det meste av det.

Det er ille å lese så mye usakligheter (ikke fra deg Lemmy). Hva Henriksen står for kan ikke jeg uttale meg om, men alle bør vel vite at FFK`s dårlige økonomi ikke er påløpt etter ansettelsen av ham. Jeg tror heller at han kan være en mann som gjør en god ryddejobb når det gjelder den tidligere økonomiske skakk-kjøringen og virvaret. At han kan ha svakheter på andre områder er mulig. Skal man kalle folk for dust offentlig så bør det dokumenteres med sak(er) som har gjort ham til betegnelsen "dust".

"Lottosaken" var en dum uttalelse, hadde det bare vært dette så hadde vel det kun vært som en liten parentes. Når det gjelder Wehrmann-saken så begynner det brått å bli ganske så alvorlig. Tydelig tegn på at han ikke har oversikt over nødvendig personaloppfølge med utenlandske arbeidstakere. Piroja-saken har vel Henriksen "arvet". Ennå er det ikke påvist noe galt, men hvis det blir en sak ut av dette så burde dette vært ryddet opp i lenge før det ble en sak. Det var en her om dagen som nevnte "Gislason"-saken, jeg spurte hva det var men fikk intet svar. Man bør ikke anklage ham for feil han ikke har begått i hvertfall.  Men slik jeg oppfatter folkemeningen så er han nok ikke rett mann for FFK.

Jeg abonnerer på kredittopplysning fra et kredittopplysningsselskap, og der hadde ennå ikke 2008-regnskapet til FFK Sport ASA kommet inn. Det jeg imidlertid så var at det var en inkassosak på noen skarve tusenlapper, det kan jo også være en tvistesak, hva vet jeg.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f