Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 20 sep 09, 20:25

Opprinnelig postet av JonFT

FFK er ikke bedre enn det vi så i dag. At vi vinner en kamp eller to har bare med flaks å gjøre. Eller tilfeldigheter. Laget er ikke godt nok for Tippeligaen. Dette blir garantert nedrykk.

At Nordlie velger å bruke Andersson hele kampen er for meg en gåte. Han var elendig i omtrent hele kampen. Tydelig å se at han ikke trivdes å spille utpå der i dag. 

Ramberg skal ikke spille slike kamper, til det mangler han omtrent alt. Han kan komme innpå i kamper med flyt, ikke i slike viktige kamper som dette. Savnet av innsatsen til Barsom var helt vanvittig i dag. 

Kun et fåtall av spillerne får godkjent av meg. Wallace og Borges, resten kan gå hjem, selv Piiroja!

På den positive siden kan det se ut som at jeg sparer inn noen kroner hver mnd etter sesongslutt, for da kan jeg si opp Tv2 Sport. Ingen vits med den kanalen så lenge FFK er i Adecco! 

Sukk! :(

 

Da kan du heller kose deg med Stjernen og ukentlige hockeykamper på tv2 sport. Og hockeyfeber på zebra på torsdager.

 

ja ja, er redd det beste vi kan håpe på er kvallik.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340