Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 14 sep 09, 15:26

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Willy René

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article3267604.ece

Rødt bidrar til valgfusk.

Hva mer kan man vente fra et parti som overhode ikke er tuftet på demokratiske prinsipper.

Ja, for i denne artikkelen kommer det jo tydelig frem at det må være noen av Rødts medlemmer som har jukset..

Selv ønsker jeg ikke Rødt i posisjon, da jeg ikke er for revolusjon (verken væpnet eller ikke-væpnet) eller et helt sosialistisk samfunn. Men de har så mange gode saker, pluss at man en evt. ny rød-grønn regjering trenger en "vaktbikkje".

Jeg ønsker ikke å se Rødt på tinget i det hele tatt. Et revolusjonært parti har intet i en nasjonalforsamling å gjøre. Sier du ordet "Parlamentarisme" til en som velger Rødt så antar jeg at han/hun ser rødtSmile

Nå har vel ikke rødt revolusjon i sitt program..

Jobben som vaktbikkje har de gjort med glans i Oslo. De har vært den viktigste bidragsyteren til ett rettferdig demokrati i Oslo siste to år. De skriker om de ser noe snusk. (uavhengig av om dette er aå, sp, høyre eller frp).

Rødt er fine de, bare ta dette utsagnet: Sykehus er ikke butikk.

Fantastisk!

---------------------------

hmm....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f