Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 14 sep 09, 15:15

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av Willy René

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/article3267604.ece

Rødt bidrar til valgfusk.

Hva mer kan man vente fra et parti som overhode ikke er tuftet på demokratiske prinsipper.

Ja, for i denne artikkelen kommer det jo tydelig frem at det må være noen av Rødts medlemmer som har jukset..

Selv ønsker jeg ikke Rødt i posisjon, da jeg ikke er for revolusjon (verken væpnet eller ikke-væpnet) eller et helt sosialistisk samfunn. Men de har så mange gode saker, pluss at man en evt. ny rød-grønn regjering trenger en "vaktbikkje".

 

 

Jeg ønsker ikke å se Rødt på tinget i det hele tatt. Et revolusjonært parti har intet i en nasjonalforsamling å gjøre. Sier du ordet "Parlamentarisme" til en som velger Rødt så antar jeg at han/hun ser rødtSmile

Men selvfølgelig, blir de valgt inn så viser det jo bare at demokratiet fungerer, men å se de i en rolle som vippeparti hvor de kan få mye mer innflytelse enn de få stemmene de får skulle tilsi ville være en tragisk situasjon for landet, en uoversiktlig politisk situasjon med mye kaos.

Jeg sidestiller egentlig Rødt og Vigrid. Det hjelper ikke for meg i allefall at Rødt har en del gode saker. Jeg velger å se historisk på det hva slike partier har stått for, og det er ikke mye respekt for mennesket, individet eller menneskerettigheter.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f