Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Stinger

Knøttespiller

Ble medlem: 04 mar 04
Innlegg: 67

Lagt til: 22 jun 04, 14:12
Først vil jeg si at jeg er tildels fornøyd med de nye som kom inn etter opprykket til TL. Både Bryan, Simen og Kosso har forsterket laget. De leverer varene etter min mening. Hornseth har selvfølgelig en vanskelig utfordring i å etablere en fast plass ettersom spissene våre gjør det bra, men innhoppene hans har vært gode (les: Odd - 2 målgivende og Sogndal hvor han "reddet" ett poeng.. Var også bra i cupen så lenge det varte.) Hornseth er absolutt en mann å satse videre på.
Rotevatn fungerer greit som reservekeeper, og her vil nok Lasse Staw overta ilp. av 2-3 år. Håper forøvrig Staw fortsetter den gode utviklingen og er vår 1.keeper om 2-3 år.

Problemet vårt har hele tiden vært at vi ikke hentet inn nye spillere på de plassene som behovet var størst. Dette burde trenerne og Harry sett før serien startet. Treningskampene avslørte svakhetene i den bakre 4`ern, og dette får vi lide for hver eneste seriekamp, desverre. Vi MÅ ha 2 store gode stoppere for å ha noen sjanse videre. Får vi det så berger vi plassen. Jeg tror det er så enkelt. Vi scorer jo mål nok!

---------------------------

Stinger

-Supporter i alle vindretninger


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340