Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ishmaelSchmuck

Knøttespiller

Ble medlem: 02 aug 06
Innlegg: 75

Lagt til: 13 sep 09, 18:12

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Barsom vår beste. Og dere som mener han er så usympatisk. På hvilket grunnlag? Hestehalen? Kjenner han godt? Synes tvertimot han er veldig proffesjonell.


Barsom kunne hatt rosa krøller eller hanekam for min del, spiller ingen verdens rolle. Han er sikkert verdens mest sympatiske fyr utafor banen, masse bra holdninger såvidt jeg skjønner. Men man skal ha rimelig tjukke rødhvite briller på seg for å ikke se at han er en usportslig og grisete spiller banen. Til det har det vært altfor mye albuer, kneing, filming og tull. Ikke en FFK-kaptein verdig er nå my humble opinion. Mulig jeg er naiv, men jeg får meg ikke til å like spillere som spiller stygt og er usportslige, selv om de tilfeldigvis spiller på det laget jeg holder med. Jeg hadde ikke blitt nevneverdig mer glad i Bernt Hulsker hvis FFK hadde signa han f.eks. (gud forby, forresten)

 

---------------------------

Krut har større kraft enn joik. Deal with it.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f