Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 sep 09, 00:02

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Hehe.. tror du er en arti man og debatere med ja.. TKK har vel ikke akuratt fremet noen spesielle egenskaper for en trener vel? Og om han eksisterer vet vel du ingen ting om. Du slenger jo ut det ene utsagnet etter det andre. Du virker jo helt kunnskapsløs. Og alle trenere har forskjellige egenskaper. Om TKK vet hvor de finnes er vel rivende likegyldig. Han hadde garantert spillere  og trenere i kikkerten i forhold til sin plan som jeg ville hatt det hadde jeg vært sportsjef.. på lik linje som du ville hatt det. Bare fordi han heter Tor Kristian Karlsen bør han jo ikke avskrive alt som fins vel. Og tror med litt kunskap så burde ansettelse av en trener på langsikt være en prosses over tid. Ikke en hasteavgjørelse? I motsetning til hva som skjer i Norsk fortball nå til dags.

Kall meg gjerne kunnskapløs. Jeg har aldri skrytt av at jeg kan en masse om fotball. Jeg forsøker jo også å spørre hvilken trener som kunne passet inn i det skisserte opplegget, men det er det visst veldig vanskelig å svare på.

Jeg avskriver ingenting fordi det kommer fra TTK. Men om du unnskylder så kan det virke som om du er en av dem som totalt har svelget salgsargumentene til fyren og ser Sannheten i alt han sier. Der har jeg sikkert misforstått deg et sted, men det kan uansett ligge. Ingen grunn til å snurre denne debatten omkring noen som uansett har forlatt klubben forlengst.

Det er da du som har fremmet visse egenskaper for en trener, ganske uttrykkelig i samsvar med med en viss fotballfilosofi som du åpenbart har stor tro på. Jo, det er sikkert mye i det også, men jeg mener stadig man kan være saklig uenig i flere av momentene i denne filosofien, særlig det med hvor selvstendig klubben bør være fra det lokale næringslivet, og i spørsmålet om hvilken trener det er best for klubben å ha. Det er lett å ramse opp flotte kvaliteter en trener bør ha, slik du gjør, og jeg tror sånne trenere finnes også. Bare at de i så fall neppe er noe billigere enn Nordlie. Selvsagt finnes det mange ulike trenere med mange ulike egenskaper der ute. Men det er stort sett sånn at høy kompetanse koster mye penger, og for mindre penger er det enn mer usikkert hva man får. Hvor kunnskapsrik trenger man å være for å forstå det?

---------------------------

Alt og ingenting er like umulig,
resten er innen rekkevidde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340